Det är en fråga som jag inte kan besvara helt. Det jag kan säga är att jag är en 18-årig tjej som inte vet vad hon ska göra. De flesta i min ålder är ute på krogen, festar, har trevliga fikastunder med vänner och helt enkelt lever livet. Tyvärr så ingår inget utav dessa saker i mitt liv tyvärr. Jag har inget stort socialt umgänge (och jag har aldrig haft något stort heller) och jag har bara en vän som jag verkligen kan delat allt med. Nu kanske du tror att jag är ute efter medlidande och att alla ska tycka synd om mig, men det är inte de som är fallet. Jag vill med allt det här är att ni (ingen läser ju de här så varför skriver jag ni?) ska få lite inblick i vem jag är (som jag tyvärr inte vet riktigt själv).
I den här bloggen kommer jag till mesta del bara skriva sådant jag tänker på (vilket inte alltid är det roligaste) och anledningen till det är att det inte är bra att hålla saker inne samt jag behöver någon som lyssnar.

Kommentera

Publiceras ej